آرامش در خانه
نوشته شده توسط : سیاوش


برای تغییر دکوراسیون خانه یکی از واجب ترین مسایل ایجاد آرامش است. ما بیشتر ساعات زندگی مان را در خانه سپری می کنیم, پس نیاز است در این مورد توجه خاصی داشته باشیم.

1. تابش نور و نورپردازی ارزش زیادی در دکوراسیون دارد حتی به اندازه مبلمان


نور حال و هوای خانه را تغییر می دهد فقط وظیفه روشنایی رو ندارد. پس از نور‌هایی استفاده کنید که شما را به این دو مورد نزدیک کند. لامپ و فلورسنت برای نور کلی و شمع و لامپ‌های کوچک مناسب برای نورپردازی‌های رمانتیک هستنتد. کم جا

مبل آنجل

 

 

 


 

 

2. در طراحی دکوراسیونتان اشتیاق داشته باشید.


خانه‌تان باید شبیه به شما باشد. وقتی اطمینان ندارید چه چیزی روی قفسه‌های دیواری بگذارید، ابتدا علایقتان را مشخص کنید . سرگرمی‌ها و علایق شما باید در انتخاب‌تان تاثیر داشته باشد و فضای خانه‌تان انعکاسی از زندگی هر روزه‌تان باشد.از وسایل و کاردستی‌هایی که برای شما یادآور خاطرات گذشته‌اند، استفاده کنید.نقاشی قاب شده فرزندانتان، کتاب‌ها، بشقاب‌های نفیس و مجموعه‌های مختلفی که جمع آوری کرده‌اید، می‌توانند گزینه‌ خوبی باشند.

3. از اثر روانشناسی رنگ ها قافل نشوید


رنگ‌ها روی افراد تاثیر روانشناسی دارند. عامل مهمی در طراحی هستند. مطمئن شوید که رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید، مکمل یکدیگرند.یک اتاق مثلا رنگ آبی چون اشتها را کم می‌کند، مناسب اتاق ‌ناهارخوری یا آشپزخانه نیست، برعکس رنگ‌های روشن، شاد و آرامش‌بخش مناسب اتاق‌ پذیرایی هستند.

4. از ترکیب الگو‌های سفید و رنگی بهره ببرید


ساده‌ترین راه ترکیب الگو‌ها، انتخاب یک رنگ خاص و همراه کردن آن با سفید است. پارچه گلدار صندلی و طرح هندسی بالش، پرده راه راه،  همگی به انتخاب الگوی رنگ آبی و سفید اشاره می‌کنند.

 

 

5. اگر می خواهید هماهنگی داشته باشید برای دکوراسیون خانه تان سبکی برگزینید


سبک دکوراسیون نه تنها سلیقه و نحوه زندگی صاحب خانه را نشان می‌دهد بلکه کار دکوراسیون را آسان می‌کند،، دارای اهمیت است. سبک دکوراسیون می‌تواند :دریایی،کلاسیک،استوایی، مدرن، آسیایی ،اروپایی یا هر چیزی که فکر آن را بکنید، باشد. مبلمان و وسایلی بخرید که با سبک و موضوع مورد نظر هماهنگی داشته باشد.



منبع : کم جا چوب




:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: